close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חושבים על חופשה? קרוזים לאירופה – הלהיט שכובש את הישראלים

מערכת שורשיב חשוון, תשפ10/11/2019

שיט תענוגות הינו ביטוי וותיק, אשר בימינו מקבל משמעות חדשה והרבה יותר איכותית ומלאה בתוכן לעומת נופשים דומים בעבר: יציאה אל קרוז באירופה

תגיות:
ישראלים רבים נהנים לצאת לחופשה במסגרת מסלולי שיט שונים, כאשר במהלך הנופש החלומי הם זוכים להתעורר בכל בוקר אל עיר נמל אחרת באירופה ולחוות תרבויות מגוונות ומעניינות. האוניות אשר בתוכן מתקיימות החופשות מן הסוג הזה, הן עצומות בגודלן והן מכילות את כל מה שאפשר לבקש בשביל שהות מפנקת במיוחד. לפני שאתם בוחרים את היעד הבא שלכם לחופשה, כדאי להכיר גם את סוג הנופש הזה ולנסות להיכנס לאווירה הייחודית והחד פעמית שהוא מציע.

למה כל כך הרבה ישראלים אוהבים לצאת לשיט?
שיט תענוגות הינו ביטוי וותיק, אשר בימינו מקבל משמעות חדשה והרבה
יותר איכותית ומלאה בתוכן לעומת נופשים דומים בעבר: יציאה אל קרוז באירופה מכילה בתוכה מספר יתרונות משמעותיים, אשר יכולים לגרום לכם להעדיף את הנופש הזה על פני טיסה ושהייה במלון, בחופשה "סטנדרטית" כפי שייתכן והייתם מורגלים בה:
1. הטיסה הראשונית אל עיר הנמל היא באורך של שעות ספורות בלבד ואיננה מקשה על ההתנהלות שלכם בתחילת החופשה.
2. מדובר באוניות ענק, שיש בהן שפע של פעילויות ואטרקציות, טיולים וחוויות.
3. הנופש הזה מותאם לבני כל הגילאים, משמע תוכלו לצאת אליו גם כחלק מחופשה רומנטית וגם אם מתאים לכם יותר לצאת לטיול משפחתי עם הילדים הצעירים.
4. התשלום הוא לרוב בדולרים ולא באירו, כך שקיים גם חיסכון כספי.
סיבות אלו ונוספות הן שגרמו לצמיחה האדירה בביקוש לקרוזים באירופה, אך חשוב לזכור כי בהתאם להרכב הנופשים שלכם, יהיה עליכם לרכוש דיל של נופש אשר יכלול את כל אשר תזדקקו לו.

מה כדאי לברר לפני שסוגרים חופשה כזאת?
בין יציאה לנופש עם ילדים קטנים לבין חופשה עם ילדים בוגרים או טיול רומנטי של זוג, יש הבדל מהותי. השוני הוא הן בתכנים שאתם בוודאי מקווים שיהיו בנופש והן באופי ההתנהלות שלכם במהלכו. חבילה הכוללת השכרת רכב, למשל, יכולה מאוד להקל עליכם כאשר תצטרכו להרכיב את כסאות הבטיחות של הילדים, מה שמיותר כמובן כשאתם יוצאים עם בוגרים. אולי תעדיפו לישון, במקרה של נופש משפחתי, בעיר הנמל הראשונה שבה תנחתו ובסוף הטיול – בעיר הנמל ממנה תצאו בחזרה ארצה, בשביל הנוחות, מה שפחות קריטי אם אינכם מלווים בילדים קטנים.

כך או כך, טווח המחירים של קרוזים באירופה יכול להיות רחב וההבדל הוא במה שכוללת החבילה ולכן עליכם לוודא כי כל הפרטים הכי קטנים, הם סגורים ומדויקים עבורכם. כאשר התכנון הוא מראש ואתם מגיעים אל חברת הנסיעות עם רשימת הצרכים המלאה שלכם כתיירים, תוכלו לקבל הצעת מחיר לנופש אשר יספק את כל מה שאתם זקוקים לו במהלך הטיול, אשר יהפוך את השהייה שלכם באונייה למשמחת, מענגת וממלאת את המצברים באנרגיה מחודשת לקראת החזרה אל השגרה כאשר השיט יסתיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה